צימרים עם בריכה

 

חופשה בצימרים חדרים לפי שעה עם בריכה כבר נשמעת לכם כמו חופשה בנאלית ופשוטה? חכו שתשמעו על מגוון הבריכות החדישות והמיוחדות שבעלי צימרים במתחמים בכל הארץ מציעים לכם. כל החידושים, כל השדרוגים וכל סוגי הבריכות שתוכלו ליהנות מהן במאמר הבא

 

נכון שכבר שנים אנו רודפים אחרי מתחמי צימרים עם בריכה בכל מקום בארץ וכבר די נמאס לנו לשמוע על אותם המקומות עם אותן הבריכות הרגילות שכבר ראינו יותר מידי פעמים וגם שחינו בהן יותר מידי פעמים.

אנחנו כאן כדי לספר לכם שישנם חידושים שנעשים באופן יום יומי על ידי בעלי צימרים עם בריכה וזאת על מנת להישאר רלוונטיים ועדכניים בתחום הנופש וכמובן כל בעל צימר עם בריכה רוצה שיבחרו דווקא בו ולא במתחרה שלו. אז קבלו את סוגי הבריכות החל מהרגילה ביותר ועד הייחודית ביותר

 

בריכת סטנדרט- יכולה להיות עשויה מחומרי פיברגלס או אינטקס ואף בנויה באדמה. הבריכה עצמה הינה פשוטה וכמובן שגם בה כיף לשחות בימי הקיץ החמים כאשר אתם מגיעים לחופשה זוגית, משפחתית או עם החברים.

בעל המתחם בבריכה כזו יכול לפנק את האורחים ולהציע משחקי בריכה כמו מזרונים ואבובים מנופחים, רשת לכדור רשת וכדור כמובן ועוד.

 

בריכה מותאמת לילדים- כאשר אתם יוצאים לנופש משפחתי במתחמי צימרים עם בריכה חשוב שתבחרו לכם מתחם בו הבריכה מתאימה גם לילדים. מלבד הגדר שצריכה להקיף את הבריכה על מנת לשמור על ביטחון הילדים מומלץ שתבחרו צימר בו הבריכה בעלת מים רדודים בצידה האחד עם קו סימון ברור מתי תחום המים הרדודים מסתיים או מתחמים בהם קיימת בריכה נוספת המתאימה לפעוטות והיא גם מוצלת.

 

בריכת זרמים- מלבד הג'קוזי ספא המוכר והאהוב ישנן בריכות זרמים מיוחדות אשר בתוכן ישנו ספסל ספא עם מערכת זרמים סביב אשר תוכלו ליהנות מן הזרמים האלו בישיבה על הספסל ומנוחה בתוך המים. בריכת הזרמים יכולה להחליף את הג'קוזי ספא מלבד זאת שהיא אינה חייבת להיות מחוממת אלא גם בעלת מים קרים.

 

בריכת שחייה פרטית- אומנם אין משהו מובנה מיוחד בבריכה הזו, אבל עצם העובדה שהיא פרטית ורק שלכם לגמרי מוציאה ממנה משהו אחר לגמרי.

אין כמו לשבת במתחם בו הבריכה היא כולה שלכם, אתם יכולים להיכנס אליה מתי שרק תרצו ללא הפרעות של אורחים נוספים או הרגשת אי נעימות לחלוק את השחייה בבריכה.

בין אם אתם זוג המחפש פרטיות או משפחה עם ילדים שהגיעה לנפוש אתם בוודאי תאהבו את העובדה שהבריכה הינה פרטית ושלכם לעומת האפשרות שישנם אורחים נוספים המעוניינים להשתמש ולשחות בבריכה.

 

בריכה אקולוגית- תאמינו או לא, גם במתחמי צימרים עם בריכה ישנן בריכות אקולוגיות, בנויות מחומרים טבעיים וחצובות באדמה, בעלות מסנן טבעי אשר מחטא את המים על ידי מלח ולא על ידי כלור. בריכות אלו יכולים להתאים לאנשים בעלי רגישויות וכמובן לכל מי שמעוניין לשמור על הסביבה וליהנות מהבריכה האקולוגית. לרוב בריכה זו תהיה בסביבה ירוקה עם צמחייה רבה סביב על מנת להדגיש את האווירה הטבעית של המתחם.

 

בריכה מחוממת ומקורה בעונת החורף- לא אחת אנו מבטלים חופשה בעקבות מזג האוויר, עכשיו לא תצטרכו לעשות זאת.

בריכות מחוממות ומקורות במתחמי הנופש בכל אזורי הארץ וזאת על מנת לאפשר לכם ליהנות מן החופשה שלכם גם בעונת החורף הקרירה.

הבריכה מקורה ומכוסה בצדדיה כך שחום המים נשמר ואינו בורח לאוויר הקר, טמפרטורת המים נעימה ומזמינה לשחייה בכל שעות היום, אפילו בלילות הקרים.

דמיינו את עצמכם שוחים במים החמימים ושומעים מעליכם את הגשם מטפטף, אווירה רומנטית שאין שנייה לה!

בריכות עם פארק מים- כיום תוכלו למצוא בעלי צימרים חדרים לפי שעה בצפון עם בריכה שחשבו על הכל ובמיוחד על הילדים שלכם.

בריכת שחייה גדולה ומעניינת ובה פארק מים לילדים (ואולי גם לגדולים אם התגעגעתם להשתובבות), מגלשות, מזרקות, מתנפחים ומה לא, העיקר שתגיעו, תיהנו וכמובן תמשיכו להמליץ על המתחם המדהים בו הייתם.

 

בריכות עם מערכת מוסיקה מובנית מתחת למים- כן כן מה ששמעתם, ישנן בריכות שחייה המציעות לכם המבוגרים והילדים ליהנות משירים ומוסיקה גם כשצוללים!

 

כללי בטיחות בבריכה

 

אז אחרי ששמעתם על כל הדברים הכיפיים והמעניינים שיש לבריכות שחייה להציע לכם הנה מספר כללים חשובים במיוחד על מנת לשמור על ביטחונכם וביטחון ילדיכם בצימרים עם בריכה:

·         בריכה מגודרת- חשוב מכל, בדקו שמתחם הצימרים אליו אתם מגיעים דאג לאבטח את הבריכה בגדר ביטחון סביב עם שער ומנעול אותו אתם יכולים לנעול כשאתם עוזבים את מתחם הבריכה, כך תוכלו להיות רגועים ובלי לחץ כאשר הילדים מסתובבים בחצר לבדם.

·         שילוט המודיע על מים רדודים/עמוקים במידה והבריכה אינה בעומק שווה- חשוב שבבריכה יהיה שילוט המודיע על שינוי בגובה המים או פס אדום צבוע בתחתית הבריכה, כך שהילדים יוכלו להיכנס מבלי להיות מופתעים שהם אינם עומדים בחלק מסוים של הבריכה וכמובן אולי הם צריכים מצופים או גלגל הצלה באזור ספציפי זה.

·         מעקה עזר לכניסה ויציאה מן המים- חשוב שיהיה מעקה עזר בכניסתכם ויציאתכם מן הבריכה, כך שתימנעו מסכנת ההחלקה במדרגות הרטובות וכמובן שגם אתם רטובים ויכולים בתנועה לא רציונאלית להחליק.

·         ריצוף מונע החלקה בבריכה ובסביבתה- חשוב שהריצוף בבריכה וסביבה יהיה מונע החלקה כך שתוכלו להסתובב ולהיות בסביבת הבריכה מבלי לדאוג שמא תחליקו או חס וחלילה ילדיכם.

 

כך או כך, בכל מתחם אותו תבחרו תוכלו ליהנות, כל מי שאין לו בריכה בבית (וכנראה שזה לרובנו), נהנה ונשמח לחופשה איכותית עם בריכה בה נוכל להשתכשך ולשחות בכיף עם בני הזוג, החברים או המשפחה